29 iunie 2011

Am revenit cu noutati...


In acest mic jurnal al gandurilor nostre nu s-a mai scris demult.

De obicei ,doar una din `ghinde` cum ne spunem noi, se indeletniceste cu aceasta arta a scrisului.....dar pentru ca acum isi dedica majoritatea timpului cu arta intiparirii magiei in sufletele propriilor copii ... m-am hotarat sa fac si eu o incercare de actualizare al acestui blog...

Vroiam sa mai scriu ca in spatele acestor frumoase aranjamente si buchete, este si multa munca, efort fizic dar si stresul psihic de a nu termina la timp decorul inaintea sosirii nuntasilor...de aceea in ultimul timp ne-am luat si un ajutor, asa zisul "ucenic" :) ... fara de care nu am fi facut fata ultimelor noastre nunti, destul de consistente ca si volum de munca ... zeci sute de flori, accesorii, detalii...



pe terasa...




ispitele Adrianei...dulciurile :)



iar cand vantul nu te ajuta, plantezi pietre in aranjamente :)



dupa munca si relaxare, "ucenica" sta la soare :)



si precum spune ucenica, urmeaza controlul calitatii :)






Niciun comentariu: