04 iulie 2011

Nunta cu bujori...

Bujorul este floarea mea preferata dar nu sunt singura care adora aceasta frumusete. Mireasa si-a dorit tare mult sa aibe aceasta floare la nunta ei, ia noi am facut tot posibilul sa o gasim in iunie...cand sezonul bujorului este cam pe terminate. Aceasta a fost o nunta care m-a stresat foarte mult, cauza fiind, din nou bujorul: este o floare foarte sesibila, care se deschide destul de rapid indiferent ca este cald sau nu, petalele i cad imediat dupa ce bobocul s-a deschis...Din prima zi cand am luat-o de la depozitul de flori, am stat cu frica noaptea, ca vai ce ma fac daca florile se trec ... posibil ca cineva acolo sus m-a auzit , mi-am zis eu, caci vremea a tinut cu noi, a inceput sa se racoreasca si in ziua nuntii era de-a dreptul frig si chiar a inceput sa ploua... Se pare ca orice lucru frumos necesita putin sacrificiu si stres si deasemenea nu tine mult, ca si bujorul...
Nunta a avut loc la restaurantul Harmonia, un local nou, langa Fundatia Rudolf Walter...vremea racoroasa si gradina localului ne-a imbujorat putin starea iar aranjamentele, dupa parerea mea au iesit superbe si parfumate... A fost si prima zi a ucenicei noastre care a facut poze dragute si a "gustat" din munca unei florarese...
Recomand celor care isi doresc sau se inhama in a decora un eveniment cu bujori, sa o faca in luna mai cand este sezonul si cand se gasesc mult mai multe varietati ...Dupa micile peripetii de la fata locului, pana la urma mirii au fost multumiti iar eu am fost tare incantata ca in sfarsit am realizat o nunta si cu bujori.







Niciun comentariu: